Marketing

U ovom delu ću se baviti primenom VR/AR tehnologija u marketingu kao savršenog alata u svrhu promocije i reklamiranja raznih vrsta proizvoda i usluga u svim delatnostima i granama proizvodnje. Marketing će obuhvatati sledeće kategorije:

  • VR/AR alati
  • Turizam
  • Modna industrija
  • Arhitektura i nekretnine

Bitno je naglasiti da u narednim godinama marketing očekuju velike promene. Kupac je stavljen u centar pažnje i da bi se njegove specifične potrebe zadovoljile neophodno je koristiti svu novu tehnologiju. U to se pre svega ubraja Virtuelna Realnost.

Kako Virtuelna Realnost menja marketing

Najveća prednost ove neverovatne tehnologije je ta što kupcu pruža neverovatan doživljaj koji on nikako ne može zaboraviti. VR ga kompletno “uranja” u okruženje, koje ni po čemu nije slično kao ono u kojem se trenutno nalazi. Na taj način omogućeno mu je da doživi neki novi ambijent, situaciju ili prostor za par sekundi.

Ako je u pitanju turistički aranžman, kupac je za tren oka na željenoj destinaciji. Sunce, pesak, plaža, talasi sve je tu. Prilagođavajući se kupcu stručnjaci u marketingu imaju zadatak da osmisle što kreativniji scenario kojim će privući pažnju i uticati na sva čula potencijalnog klijenta. VR u arhitekturi i nekretninama pruža nešto jedinstveno. Stan iz snova na klik. Skroz je neverovatno nalaziti se u objektu koji još nije ni počeo da se gradi, a opremljen je baš po vašim kriterijumima. Iskustvo za pamćenje. U modnoj industriji VR/AR vam štedi vreme. Brišu se granice. U ovom slučaju postaje moguće da određene komade garderobe isprobate u raznim delovima sveta jednostavnom upotrebom VR naočara, tableta ili telefona.

Vodeći svetski brendovi počinju vrlo uspešno da primenjuju prednosti novih tehnologija. Među njima su RayBanMercedes, Ikea, Coca-Cola kao i mnogi drugi. U ovom trenutku zaista ih je mnogo.

Ima dosta primera uspešne implementacije VR/AR  u reklamnim kampanjama. Svi ovi brendovi su VR prezentaciju shvatili ozbiljno, kao vrlo moćan marketinški alat, i njihova priča je potpuno zanimljiva, budi emocije kupca i podiže ih na jedan viši iskustveni nivo.

O svemu ovom opširnije možete pročitati u narednim tekstovima.